1 Şubat 2011 Salı

01 Şubat 2011 Adana Yarış Yorumlarım

01 Şubat 2011 Adana Yarışları Yorumları ve Altılı Şablonumu aynen yayınlıyorum
1.AYAK: Altılı ganyan her zaman olduğu gibi yine çok zor bir koşuyla başlıyor. Bu grup atların aralarında koştukları yarışlar genellikle az farklarla sonuçlanıyor. Favori önereceğim isim 4-BÖĞÜLMELİ'dir. Ekim ayında Bursa'a kazandığı yarıştan sonra birincilik yüzü görememesinin en önemli sebebi jokey faktörüdür. Sürekli etkisiz jokeylere teslim edilen safkanın bugün Selim Kaya ile start alacak olması bu defa son verebilme sorunu yaşamayacağı izlenimi veriyor. Son koşusında çok acemi bir apranti bindirilmesi ve starttan 3 boy gecikmeli çıkmasından dolayı dördüncülükte kalan 3-BALBEY bugün uyumlu jokeyi Ahmet Çelik ile starttan düzgün çıktığı takdirde mutlaka birincilik mücadelesi içinde olacaktır. Koşuda kazanma şansı olduğunu düşündüğüm diğer isimler şablonumdadır.

2.AYAK: Bir önceki yarışında bu gruba 5 boy fark atan 3-EYLÜLCAN, son koşusunda kendinden büyük rakipler arasına start almıştı. O yarışta düzlük dönüldüğünde iç kulvarda kalmış ve jokeyinin bilinçsizce vurduğu çok sayıda kamçıdan olumsuz etkilenerek yarışa küsmüştü. Sonrasında bir süre dinlendirilen kısrağın, pist çalışmalarında tekrar kendini toparladığını görüyorum. Bugün kendi yaşıtları arasında bu koşuyu kazanmasını bekliyorum. Küçük ve altertatif kuponlara banko olarak yazılmasını öneriyorum. Geniş kuponlar için önereceğim diğer isimler altılı şablonumdadır.

3.AYAK: Gruptan üstün performansları ve iyi jokeyleri ile ön plana çıkan 1-KEMİK KIRAN, 2-OCEAN RAIN ve 3-TELGEZER arasında geçecek güzel bir mücadele izleyeceğiz. 3 safkanın ayrım yapılmadan kuponlara yazılması gerektiğini düşünüyorum.tjk

4.AYAK: Son koşusunda 2 ay ara vermesine rağmen güzel bir dördüncülük elde eden kaliteli tay 4-ŞİRANBEYİ idmanlarında derece gerçekleştiremiyor ama düzenli idman yaptığı için form tutmuş durumda. Süratli temposu ile yarışa ağırlığını koyup çoğu tecrübeli ama kazanma özürlü olan rakiplerini geçmesini bekliyorum ve banko olarak öneriyorum.

5.AYAK: Son derece etkili bir form yakalamış olan 8-TOZAN son yarışını tutarak kazanmıştı. Bugün rakipler az daha sertleşti ancak henüz bu safkanın günücünün sınırlarını henüz görebilmiş değiliz. Start sorunu bulunmamış olsa günün en sağlam bankosu olarak önerebilirdim, tereddütlü çıkmadığı takdirde kazanacaktır. Bu riski göze alabilenler banko olarak oynayabilirler. Riski alamayanlar veya geniş oynayanlar gerçek gücünün altında yarışlar koşan 1-BESLENEY, ara verdikten sonra elde ettiği güzel üçüncülükle form tutmuş görünen 7-ÖZGÜNKAN ve usta jokeyi Selim Kaya avantajı ile grubun kaliteli safkanı 2-DEMİRSOY'u değerlendirebilirler.

6.AYAK: Tartışmasız günün en zor koşusu. Çünkü hem atlar vasat, hem grup kalabalık, hemde apranti yarışı. İmkanı fazla olanlar direkt kapatıp, keyifle izleyerek sürpriz bekleyebilirler. Ben normal kuponumda limitlerim dahilinde yalnız 3 safkana yer verebiliyorum. Bunlar; Son koşusunda elde ettiği ikincilik ile geliyorum sinyalleri veren 1-CENGİZHANBEY ile galoplarında çok iyi dereceler gerçekleştiren uygun kilolu iki isim 9-NICHOLE ve 10-NURCANHANIM'dır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
ingilterevizesi ingilterevizesi